Mijn account

Hoe maak ik een account aan?  

Om een account aan te maken op onze website gaat u naar de pagina MIJN PHYTO / Klantenaccount aanmaken, rechtsbovenaan op het tabblad. Voer op het inschrijvingsformulier uw e-mailadres in en kies een wachtwoord. Daarna ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Klik op de bijgeleverde link om de aanmaak van uw account te voltooien.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Om uw wachtwoord te wijzigen gaat u naar de pagina MIJN PHYTO. Klik op Inloggen en voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in.
Klik op Mijn gegevens en ga vervolgens naar het tabblad Nieuw wachtwoord instellen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Om uw wachtwoord opnieuw in te stellen gaat u naar de pagina MIJN PHYTO. Klik op Inloggen en vervolgens op Wachtwoord vergeten.

Waar kan ik mijn persoonsgegevens raadplegen? 
Om uw persoonsgegevens te raadplegen gaat u naar de pagina MIJN PHYTO. Klik op Inloggen en voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Klik vervolgens op Mijn gegevens.

Hoe kan ik mijn persoonsgegevens wijzigen?

Om uw persoonsgegevens te wijzigen gaat u naar de pagina MIJN PHYTO. Klik op Inloggen en voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in.
Klik op Mijn gegevens en vervolgens op Wijzigen.
Voer de gewenste wijzigingen in en klik op Bijwerken.

Kan ik een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken?
Een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken, is mogelijk. Deze optie verschijnt bij het voltooien van uw bestelling.
Een account aanmaken biedt u echter tal van voordelen: U krijgt de primeur van nieuwe producten ... Bovendien worden uw leverings- en factuuradres opgeslagen zodat u deze niet opnieuw hoeft in te voeren bij een volgende bestelling.